"Dwie sekundy przed cudem" - Agnes Ledig

Tytuł: Dwie sekundy przed cudem
Autor: Agnes Ledig
Wydawnictwo: Andromeda
Rok wydania: 2017

W tej książce jest historia, która potrafi wyleczyć z największego bólu. Opowieść, która może uskrzydlić Twoje życie. Fabuła, którą jedno dobre serce dzieli się z innymi. Dotkniesz życia od jego najpiękniejszej strony, choć to nie znaczy, że unikniesz łez.
Julie ma dwadzieścia lat i samotnie wychowuje dziecko. Pracuje w markecie, choć miała studiować biologię. Paul dobiega sześćdziesiątki, jest zamożnym człowiekiem, ale owdowiał. Pewnego dnia robi zakupy w sklepie Julie... Tak, tego dnia wszystko się zmieni, ale zupełnie nie tak jak myślisz.




Skusiłam się na tę lekturę po recenzji Lady Margot  na instagramie. Tak wychwalała, że od razu stwierdziłam, że muszę ją mieć. Moja chęć przeczytania jej wzrosła stukrotnie, gdy dowiedziałam się, że akcja toczy się we Francji oraz że wśród francuzek ta książka to istny hit (dla wyjaśnienia - mam fioła na punkcie Francji i wszystkiego co francuskie) 

Po odebraniu książki najpierw przez godzinę zachwycałam się okładką - bo jest cudowna. No ale przyszła pora na czytanie i pochłonęłam ją - dosłownie pochłonęłam w jedno popołudnie. 
Na początku poznajemy codzienność głównej bohaterki - która w życiu nie miała nigdy łatwo. Pewnego dnia spotyka starszego mężczyzne i... - i musicie przeczytać żeby się dowiedzieć (ale zapewniam, że nie jest to kolejne tanie romansidło typu: ona spotyka bogatego co prawda starszego księcia i żyją długo i szczęśliwie).

Nie jestem przekonana co do tego czy ta książka odmieniła mojego życie, ale na pewno sprawiła, że patrzę na pewne sprawy inaczej. 

Obecnie czytam ją drugi raz bo mam książkowego kaca i potrzebuję na już czegoś równie pięknego. Jeśli macie coś do polecenia to piszcie. 

Na moim instagramie @tomandbooks 
możecie wygrać jeden egzemplarz, wystarczy odpowiedzieć na krótkie pytanie i obserwować mój profil :) Zapraszam do udziału, bo na prawdę warto przeczytać tą książkę.
Moja ocena: 9/10 





edit: właśnie się dowiedziałam, że książka bierze udział w konkursie "Najlepsze książki na lato" - głosowanie trwa do 2 lipca :) Chyba nie muszę mówić na jaką książkę warto zagłosować :) #ksiazkanalato


Za egzemplarz serdecznie dziękuję wydawnictwo Andromeda

10 komentarzy:

  1. Nie jest to książka w moim stylu, jednak po twojej recenzji chętnie po nią sięgnę! 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie zachęciłaś! :D Obserwuję ^^
    http://podroozdokrainyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tą ksiązką, chętnie się za nią rozejrzę.

    P.S. nie wiem czy to tylko mój problem, ale tak mikroskopijna czcionka jest bardzo męcząca do czytania.

    Pozdrawiam Wiedźmowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś na komputerze czy telefonie? Właśnie nie wiem o co chodzi bo u mnie wyświetla się normalną tzn pisze 12stką 🤔

      Usuń
  4. Hi!
    I just have seen your blog and I am following u, I hope u can visit mine and follow me if u like.
    Great post!
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Opinia bardzo intrygująca, chyba będę musiała dodać książkę do listy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią przeczytam tę książkę :) świetna recenzja :)

    goszaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak Twoje wrażenia :)

      Usuń

Copyright © 2014 | Recenzje książek | , Blogger