Książki, które polecam na wakacje

Cześć kochani!


Dzisiaj będzie inaczej, bo nie zamieszczam typowej recenzji, ale wypiszę 5 książek, które według mnie warto zabrać ze sobą na wakacje lub po prostu w lecie przeczytać. 
Nie ma co się rozpisywać - zaczynajmy :)
2. Ogród małych kroków - Abbi Waxman 

To pozycja obowiązkowa na lato, wakacje i nie tylko. Jest lekka, pozytywna i przyjemna. Dzięki lekturze nauczymy się dostrzegać małe rzeczy, a przy okazji będziemy się świetnie bawić. 

2.  Klątwa Przeznaczenia - Monika Magoska-Suchar, Sylwia Dubielecka


W ostatnim poście się rozpisywałam na temat tej książki. Kliknij tu . Uważam, że każdemu może się ona spodobać i jest to świetna pozycja na dłuugie wolne poranki, południa i wieczory :) 
PS. dzisiaj o 13 spotkanie autorskie w Gdańsku <3 z kim się widzę? :)


3. Czereśnie zawsze muszą być dwie - Magdalena Witkiewicz

Magia, magia i jeszcze raz magia. Pisałam już na temat tej książki tu więc po prostu jeśli jesteście ciekawi, to zaglądnijcie tam, bo chyba wszystko co chciałam zostało tam powiedziane.

4. Światło, które utraciliśmy - Jill Santopolo  (premiera 5 Lipca)

Jeszcze jej nie przeczytałam, ale widziałam opinie na LubimyCzytać i Instagramie, że na prawdę warto i sama przeczytam ją podczas moich tegorocznych wakacji (a raczej wolnego weekendu) :) myślę, że jest to odpowiednia książka na wolny weekend. Szybko się czyta - wiem, bo zaczęłam :) 

5. Kasacja/ Zaginięcie/ Rewizja/ Immunitet/ Inwigilacja - Remigiusz Mróz

Dla osób, które wolą mocniejsze wrażenia, książki z serii której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać a jeśli tak to seria z Joanną Chyłką! Polecam na razie trzy bo za czwartą i piątą zabiorę się w Sierpniu, tuż przed wydaniem szóstej części, której tytuł już znany;) przeczytajcie Kasację a myślę, że będziecie chcieli więcej :) 


I to tyle. Może w sierpniu powtórzę ten wpis. W końcu co to jest pięć książek na miesiąć dla mola książkowego i to jeszcze w wakacje. Wiadomo, że pracujemy ale nie ma szkoły, uczelni i nie wiem jak Wy, ale ja mam zawsze jakąś większą chęć do wszystkiego :) 

24 komentarze:

  1. "Klątwa przeznaczenia" - uwielbiam całym sercem <3 A "Ogród małych kroków" planuję przeczytać po wypłacie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Kocham Twojego kota <3

      Usuń
    2. Ooo dziękuję ❤️ Tom się ucieszy jak mu powiem 😂 czytaj czytaj i mam nadzieję że pojawi się recenzja u Ciebie!

      Usuń
    3. Ja nie mogę się na niego napatrzeć, ciągle wyczekuję nowych zdjęć z nim 😂😂

      Usuń
    4. To wszystko zależy od jego humoru kiedy się pojawią. Czasami wręcz pcha się do zdjęć a czasami nie ma siły żeby go przekonać że będzie pasował jako tło 😂😂

      Usuń
  2. Czytałam dwie części, Kasację i Zaginięcie i z chęcią sięgnę po resztę :) Dodatkowo chcę przeczytać "Światło, które utraciliśmy", jak i zapoznać się w końcu z twórczością autorki Witkiewicz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sięgnij w takim razie po Czereśnie - myślę, że się zakochasz tak samo jak ja ❤️❤️

      Usuń
  3. Ogród małych kroków dla mnie również jest świetny! Dodałabym do Twojego zestawienia jeszcze Babski wieczór ;)
    I u mnie na blogu też podobny wpis, tylko dotyczący książek, które kojarzą mi się z wakacjami. Książka "Ogród małych kroków" też się tam znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Babski wieczór wogole nie kojarzę, hmm... Wpadnę wieczorem do Ciebie poczytać 😁

      Usuń
  4. Książka "Czereśnie zawsze muszą być dwie" czeka już od dwóch miesięcy na swoją kolej :D W końcu będzie trzeba się za nią zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś przepadła tak jak ja ❤️😀

      Usuń
  5. Cudowny kotek <3
    Czytam "Kasację" i już czuję, że będę się brać za kolejne tomy :D Chyłka jest genialną postacią. Kocham jej charakter ^^
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyłka tak ale i Zordon nie pozostaje w tyle. Bardzo lubię ten duet po prostu 😀

      Usuń
  6. Bardzo fajny blog, czytam właśnie "Światło, które utraciliśmy" i jest genialne!
    Obserwuję i Pozdrawiam <3
    http://bookcaselover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. wpadnę w wolnej chwili 😘

      Usuń
  7. Klątwa Przeznaczenia i Ogród małych królów na wakacje są idealne 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a jakże 😁cieszę się że się zgadzamy 😄😄

      Usuń
  8. Czytałam "Ogród małych kroków", "Światło, które utraciliśmy" i wcale mnie nie zawiodły. Również uważam, że to idelane książki na lato. Takie urocze i przepełnione różnymi odmianami miłości. Co do twoich innych propozycji to kto wie. Może uda mi się je "wcisnąć" w moje plany czytelnicze na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha coś wiem na temat wciskania. Czasami lepiej nie planować bo później różnie to wychodzi. Ale pozostałe pozycję jak najbardziej są warte uwagi. Mi się nawet bardziej podobały niż Ogród małych kroków ale co kto lubi 😊 dlatego jest w czym wybierać . Pozdrawiam 😘

      Usuń
  9. Za cykl z Chyłką i Zordonem mogłabym Panu Remigiuszowi śniadania do łóżka przynosić �� Uwielbiam.
    Forst z kolei bardzo przypomina mi Jacka Reachera L. Childa, to taki super hero. Osobiście nie gustuję w historiach mocno nieprawdopodonych ale sam pomysł nawiązania do naszych pięknych Tatr to już inna bajka ❤☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serie z Forstem mam nadal cała przed sobą 😊 ale obecnie oczekuje na najnowszą powieść Mroza Czarna Madonnę 😉

      Usuń
  10. Klątwę i resztę przygód z serii o Chyłce mam w planach. Ogród małych kroków czytałam i jestem jak najbardziej na tak! Światło, które utraciliśmy też wydaje się być bardzo ciekawe :)
    rozczytane.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli się zgadzamy - świetnie 😄😁

      Usuń
  11. te książki pewnie są na jeden tydzień wakacji :D max na dwa :) Mroza zamówiłam wszystkie :D Chyłka jest najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 | Recenzje książek | , Blogger